Postup při vyřizování stížností
Postup pro vyřizování stížností ve společnosti BU Prague NO. 1, a.s. dle zákona č. 372/2011 Sb. ve znění pozdějších předpisů, o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování
Maximální snahou a cílem všech zaměstnanců společnosti BU Prague NO. 1, a.s. (dále jen BUP) je spokojený klient. Přesto pokud jste nespokojení s poskytnutím jakékoliv naší služby můžete se na nás obrátit s náměty a stížnostmi přímo na vedení společnosti.
Stížnosti jsou třeba podat písemně a následující formou:
- Osobně na recepci našich pracovišť
- Zaslat poštou na adresu našich pracovišť a nebo do sídla společnosti
- Zaslat elektronickou poštou a to na e-mail: stiznosti@buprague.cz
- Prostřednictvím datové schránky – ID datové schránky yrt289p
Každá stížnost musí mít náležitosti:
- Jméno, příjmení, adresu a kontakt na osobu která stížnost podává
- Pokud stěžovatel není zároveň klientem BUP tak pak nacionále klienta. Stěžovatel zároveň musí předložit oprávnění podat tuto stížnost (např. plná moc, rozhodnutí opatrovníka, atd.)
- Popis skutečností, které vedou k podání stížností a pokud je známo tak identifikace osob proti kterým je stížnost vedena
Veškeré stížnosti vyřizuje vedení společnosti a řídí se vnitřním předpisem společnosti.
Každá podaná stížnost bude přijata vedením společnosti a nejpozději do 5 pracovních dnů obdrží stěžovatel informaci i přijetí stížnosti, případně bude žadatel požádán o doplnění stížnosti.
V případě, že se jedná o anonymní stížnost, nebude informován nikdo.
Písemná zpráva o prošetření a vyřízení stížnosti je podána stěžovateli ve lhůtě do 30 dnů ode dne
doručení stížnosti (resp. doručení posledního doplnění stížnosti na žádost BUP). Za den doručení stížnosti se považuje datum přijetí stížnosti na BUP. Tuto lhůtu může odůvodněně prodloužit o dalších 30 dnů. Podání stížnosti nesmí být stěžovateli nebo pacientovi na újmu.
Za vedení společnosti:
Bc. Ondřej Batela – předseda představenstva
Tel.: 602 155 629
e-mail.: batela@buprague.cz